Friday, January 6, 2012

Tahun baru, Design baru !

Salam..! Selamat Tahun Baru 2011! Tahun baru, Design baru, Gambar Baru, PERANGAI MASIH SAMA! HuahhHAAHAH! Aku recently dah tak baper nak rajin menaip sangat and nak post something2 kat blog sebab aku lebih banyak membuang masa di Twitter. Hewhewhew. Plus, lagipun sekarang ni kan aku tengah praktikal. So, seorang yang 'berkerjaya' macam aku ni memang sangat productive terhadap kerjanya... SANGAT... >.<

By the way, actually aku nya blog ni dah gila ar kat sebelah ni dia dah tak tunjuk iklan2 apa semua about me tu.. So kalau korang nak tengok benda2 tu semua korang kena tekan title blog post then barulah mende alah tu keluar kat tepi. Memang macam pukitiaw.. So kalau sape2 leh tolong aku betulkan blog aku ni aku sangat HARGAI. Let's make some love. lol.

Oklah aku nak gerak. Aku ada banyak kerja... Bye!! =)

2 comments:

LolliPop duDe said...

yang tu ko kono la pi kat design > template designer > layout. setting kat situ balik.

dude, pop up window untuk comment tanpa word verification lg convenient untuk pengguna umum. ahaks! just saying.

FaYee said...

weyh yang pop up verification tu bukan aku buat. aku tak reti nak setting mende alah ni. wahahaha