Wednesday, December 28, 2011

Cakap pasal Agama~

Salam. Oh yeah. Petang tadi aku tweet pasal bertapa cintanya aku terhadap faith aku ( Islam ) tiba2 ada bastard ni datang entah dari mana, tweet me and trying to breech and to follow Jesus as the son of GOD. Sila tengok di bawah....!






Lepeh tu, nokharom ni tak pueh ati lagi pi balas2 apa aku tweet. Aku bagitahu ar dak2 twitter lain jangan layan bustard ni and guest what he replied :



After that, tweet itu tergantung sampai situ je. Dah tak tau nak balas lettew. Kalau rasa2 nak ajak berdakwah cara paling lame ass, bukan dekat Twitter ok. Nak berdakwah pergi ke church, ke chapel ataupun ke cathedral, bukan di laman sosial Twitter, FB ataupun Friendster ( eh ada lagi ke? lol.). Benda penganut agama paling banyak kat dunia tak cukup2 lagi nak mensongsangkan agama lain? Dafak lah kan. Kesimpulannya,
always believe that Allah is with us and always be faithful towards what you belief. Kbye. =)

2 comments:

ZzZzZz said...

John 3.5 and Acts 2:38? OMG, aku fail Law la.. jap aku check buku law aku.. LOL XD

FaYee said...

AHhaHAH~ Nyesal aku dulu tak amik Bible Knowledge time SPM. lol!~