Sunday, June 13, 2010

Kekecewaan...

Citer kat bawah memang ada kena ngena ngan yang idup tapi xde kena ngena ngn yg dah mati tapi aku ubah2 sikit..

Result kuar untuk Universiti XXX di Negara XXX...
Q bertemu ramah dengan A...

Q : Weyh derr.! Ape cer ? Sihat ?
A : Sihat je..Ko? ( Tak pun..)

Q : Aku mmg la ok . Dengar citer result baru kuar. Camner result ? Ok.
A : Hampeh.

Q : Kenapa macam tu plak ?
A : Tak tau.. Dah dapat result camtu nak wat camner lagi..

Q : Result menurun ke menaik ?
A : Menurun la.. Study last minute nyer pasal !!!

Q : Sape suruh ?
A : Tension la.. Pressure taw !!! Sangat2 pressure k!

Q : Orang len tak pun, nape ko sorang je ?
A : Dah memang pressure tu nak datang kat aku.. nak wat camner lagi ! Ko ne taw pape.

Q : Result kawan2 camne? Ok tak ?
A : Ok lah.. Banyak yang naik.. Ada gak yang turun..Tapi lg byak naik..

Q : Jealous tak kawan lebih dari ko ?
A : Jealous lah !!Sangat2 jealous ok !!! ( Kau perlu ke tanye soklan ni kt aq ?! )

Q : Pasal ko nak jealous ?
A : Sebab diorang lagi tinggi dr aku la !! Ntah camne ntah..!! Arghh! Nyesalnya!

Q : Abis tu, engko lak ?! Apa nak dinyesalkan ?
A : Ko nie banyak tanyalah bodo !!!!!! ( Bengang LVL 1 )

Q : Eh, marah ke bang ??
A : Marahlah.. Time tension2 ko tanya aku bnde yg aku lg leh sakit ati !!

Q : Ok2, sorry2. Ko ada plan ke nak upgrade result ko ni ?
A : Maybe ko.. Tak plan lagi lah... Mood tak ada lagi..

Q : Bila nak ada moodnya ?
A : 2,3 hari adalah..

Q : Boleh lak camtu ?
A : Mood aku suka hati aku arrr !! Sengal la ko ni ! ( Bengang LVL. 2 )

Q : Relax la. Gurau sikit je. Ko rase kan camne kawan2 ko leh up, ko lak down?
A : Ntah la weyh, aku ne taw. aku bukan jaga diorg. Sem2 ni aku byak masalah. tu je.

Q : Masalah pe lak ?
A : Adalah. Ko ni, Kan Masalah aku bukan masalah ko !! ( Bengang LVL. 3 )

Q : Asyik marah2 je. Chill ar. Hurm, dah nak masuk Sem 3, apa harapan ko erk ?
A : Kalau bleh nak blaja sungguh2, xmo men2, hindari masalah, less bersosial..

Q : Ish, boleh ke kau kawal diri ? Hari2 aku tgok main facebook je..! TAK MUNGKIN !!
A : Itu soalan ke haaa ??!!! ( BENGANG LVL. MAX )

Q : Yerla, abis tu apa ? Hahahhah!!
A :( Memberi Satu penumbuk ke muka 'Q' dan terus memblahkan diri...)

Moral of the story : Jangan lah duk sibuk2 jaga tepi kain orang. lagi2 time camni !! Memang panas babe..!!! Well, itulah perasaan yang aku rasa skang..!! Perasaan ini sungguh hina.. Aku terpaksa bersikap munafik untuk menyimpan rasa cemburu aku terhadap orang di sekeliling aku.. Dan citer kat atas ni pun memang aku yang reka sendiri untuk reflect apa yang aku rasa sekarang.. Hurmm.. Aku harap boleh lah ia hilang secepat mungkin! Please2.. aku tak larat nak suffer lagi..!!! Please.. Make it go away.. This is really not myself..!!! If only I could.. Well, urmm. Never mind. Let me just follow the flow. Bye. T_T

No comments: