Monday, May 31, 2010

It's being a while !! Almost 6 months...!!

Time ni Booth-Jepun..!! Douzo yoroshiku onegashimasu !! <3

Assalamualaikum semuanya.. dah lama sangat tak update blog ni kot.. Nak dekat setengah tahun tak sentuh.. bukan apa.. aku teramat busy dengan life aku kat kampus beberapa bulan yg lepas until lah cuti sem... banyak dugaan dan cabaran aku tembuh.. konflik teramat lah banyak.. apa aku wat, just pray to Allah.. tapi apa yang best, banyak gak good experience yang aku dapat.. new friends, new juniors, new lecturers.. waah, yang penting sume pon sporting and best giler.. hahahha.. luv u all.. This sem, aku macam struggle skit.. actually syllabus dia tak lah sesusah masa part1 tetapi dengan wujudnya subjek ACC150 @ Principle of Accounting, memang pecah otak beb!! lagi susah dari Add Maths la aku cakap.. Maybe bcoz aku tak ada vasic dalam account tu yang struggle gila tu.. Huhuh.. memang payah. carry mark pon so-so je.. aku arap aku leh pass la.. xdpat A pon xpe.. janji pass.. hahaha.. This sem, aku cam active skit.. join club tu club ni.. actually bkan join tetapi dipanggil utk join club.. bangga skit la.. heheheh.. tapi aku ske.. kira cam leh la capab skit.. tapi aku bkan mencapab k!! cam ade sorang mamat ni.. mana2 faculty aku ade function, ade je mamat ni mencapab.. last sem xde plak aku nmpak batang idong dier.. jadi tu la jadi ni la.. hahah.. bapak geli.. mencapab tak bertempat.. ingat orang ske ke..hahaha.. get a life la weh.. hahaha.. oops, cakap org lak.. ermm.. aku actually mase sem2 aritu.. aku duk umah sewa.. tak lama.. sat je.. sebab ada salah faham.. ermm.. tak kisah la.. yg pntg aku ngn diorg still ok.. kalo tak ok tu diorg nyer pasal la kan.. haha.. maleh aku nak besar2 kan citer ni.. terpulang pd diorg nk judge.. i just follow the flow.. hehe.. ok, byak sangat aku nak citer sebenarnyer.. to be continued.. !!! <3

No comments: